«چند روایت معتبر» از بودن یا نبودن در شبکه دو

جدیدترین قسمت از فصل سوم «چند روایت معتبر» با موضوع «بودن یا نبودن» و محوریت مهاجرت، شنبه 13 آبان روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر الگونیوز؛ در فصل سوم این برنامه با محوریت پرداختن به چالش‌های اجتماعی، سعی شده از مشاغلی که از این منظر کمتر دیده شده و کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، صحبت شود. به همین منظور جدیدترین قسمت این برنامه به مهاجرت اختصاص دارد و از مهمانانی دعوت شده که با حضور در برنامه از تصمیم‌گیری خود پیرامون ماندن یا رفتن، بودن یا نبودن و… مطالبی جذابی عنوان کنند.

در این برنامه چهار مهمان حضور دارند: دختر 22 ساله‌ای که قصد مهاجرت دارد؛ خانم 28 ساله‌ای که برای تجارت به گرجستان و ارمنستان رفته و هم اکنون به ایران بازگشته است؛ خانم اهل کرمان که دکترای اقتصاد و پذیرش داشته ولی در ایران مانده و کارآفرینی می‌کند و هم‌اکنون کارگاه تولیدی کفش چرم دارد و مهمان چهارم هم پسری است که دکترای خود را در اسپانیا می‌گیرد و شروط لازم را برای ماندن دارد ولی ترجیح می‌دهد برگردد و کارهای مربوط به دانش بنیان را به سرانجام برساند.

برنامه «چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که جدیدترین قسمت آن با موضوع مهاجرت، شنبه 13 آبان ساعت 22:10 از شبکه دو پخش خواهد شد.

انتهای پیام/