ژیلا صادقی: تلویزیون نگین انگشترهای خود را بازگرداند

ژیلا صادقی مجری تلویزیون : این روزها پیشنهادات زیادی دارم و همین الان برای یک کار چند نشست داشتیم. معمولا من کارهایم را انتخاب می‌کنم و اگر احساس کنم که کار ثمره خوبی ندارد و چیدمان عوامل پشت صحنه درست نیست و مبنا بر حرفه ای بودن نیست، آن را نمی‌پذیرم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ ژیلا صادقی ضمن بیان اینکه به طور حرفه‌ای زمانی تلویزیون می‌تواند مانند دهه قبل اعتبار خودش را بدست آورد که نگین انگشترهای خود را برگرداند، گفت: اگر بخواهد اتفاقی بیفتد باید افرادی نظیر فرزاد حسنی، رضا رشیدپور، احسان علیخانی و افرادی مانند آن‌ها که صاحب فکر و تجربه هستند، بازگردند. این خوب نیست آدم خودش روی فردی سرمایه‌گذاری کند و به آن فضا دهد و پس از اینکه آن سرمایه آزمون و خطاهایش را انجام داده است و خروجی‌ها و استقبال مخاطبان را ببینیم و آن را از خود برانیم.

من به عنوان فردی که دو سال و نیم است که در فضای مجازی فعالیت می‌کنم وقتی می‌بینم که انقدر ویدئوها و پست‌هایم دیده می شود و مخاطب دارد با خود می‌گویم چرا این اتفاق در رسانه ملی نیفتد؟ امیدوارم این شکوه عظمت در رسانه بیشتر شود.

صادقی درباره دلخوری‌های خود از صداوسیما گفت: مگر می‌شود در خانه‌ای که سی سال زندگی کردی، دلخور نشده باشی. من به عنوان یکی از اعضای خانواده رسانه که عمر کاری سی ساله دارم در عجبم که چطور رسانه متوجه نمی‌شود نیروی خودش در چه شرایطی است؟ با اینکه می‌بیند در حق آن نیرو اجحاف می‌شود و می‌داند این فرد توسط همکاران نسبتا محترمش پروسه دادگاه دارد و می‌داند که آسیب‌هایی در جایگاه شغلی و عرصه کاری‌اش دیده است.

انتهای پیام/