کاسمیرو باید بماند!

مدیران منچستریونایتد در تغییر موضعی عجیب از فروش کاسمیرو در پنجره تابستانی منصرف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری الگونیوزبه نقل از  “ورزش سه”، کاسمیرو پس از ترک رئال مادرید تصمیم گرفت راهی منچستریونایتد شود تا بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند و در اولین فصل حضورش در اولدترافورد هم به ستاره بی چون و چرای این تیم تبدیل شد که علمکرد درخشانش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت.

اما شرایط نه چندان خوب شیاطین سرخ در فصل گذشته و بحرانی که در لیگ برتر با آن روبرو شدند روی عملکرد این بازیکن هم تاثیر زیادی داشت و باعث شد که انتقادهای زیادی از او به گوش برسد و در نهایت هم شایعاتی درباره احتمالی فروشش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به گوش برسد.

به نظر می‌رسید که جدایی ستاره برزیلی از یونایتد در پنجره تابستانی امسال قطعی است و صحبت‌هایی درباره پیشنهادهای هنگفت ارائه شده به او از سوی باشگاه‌های عربستانی به گوش می‌رسید اما حالا روزنامه سان خبر داده که این تصمیم به صورت کامل منتفی شده است و او در یونایتد ماندگار خواهد بود.

عملکرد خوب کاسمیرو در پیش فصل و درخشش او در تمرینات باعث شده است که اریک تن‌هاخ دیگر تمایلی به فروش این بازیکن نداشته باشد و به مدیران این باشگاه هم اعلام کرده است که او باید به حضورش در این تیم ادامه دهد و به این ترتیب یونایتد هم دیگر دنبال پیدا کردن جانشینی برای او در بازار نقل و انتقالات نخواهد بود.

 

انتهای پیام/