نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ کیانوش عیاری گفت: در عین حال به هیچ عنوان حاضر نبودم بخاطر پول، یک فیلم مبتذل بسازم و معتقدم «ویلای ساحلی» اصلا مبتذل نیست. درواقع مفاهیمی مثل «خیانت در امانت» در ذهنم بود که فکر کردم میتواند مَحمل خوبی برای یک فیلم باشد.
عمده بازخوردها خوب بوده اما انتقادهایی هم شنیدهام که بیشتر به این دلیل بود که توقع داشتند من در همان سبک «خانه پدری» فیلم بسازم و به نظرم این توقع بهجایی نیست. پرسشم این است که آیا من باید مدام فیلمهای تلخ بسازم؟ گاهی کارگردانی مثل من هم دوست دارد یک فیلم مفرح بسازد، یعنی حتی اگر بخاطر پول هم نباشد، بخاطر روح و روان خودش، شاید بخواهد چنین فیلمی بسازد. اگر یک فیلمساز، روح و روان خود را درنظر بگیرد، حس او به عده کثیری منتقل میشود و در نتیجه یک جمع میلیونی حال و احوال بهتری پیدا میکنند.
تمام دوران فیلمسازی من با سانسور و به تبع آن خودسانسوری مواجه بوده است. بویژه آخرین فیلمهای من یعنی «خانه پدری» و «کاناپه» که به شدت با سانسور مواجه شدند و مرا به غیر از آزردهخاطر کردن، به لحاظ مالی هم در شرایطی سخت قرار دادند. بنابراین برای فیلم جدیدم ترجیح میدادم یک فیلم بدون مشکل بسازم ضمن اینکه میخواستم فیلمم پولساز هم باشد.»
انتهای پیام/
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز عملیاتی شدن سامانه سیما تاکسی برای تاکسیرانان خبر داد.
فیلم «آهسرد» به کارگردانی ناهید صدیق سه جایزه اصلی جشنواره ریچموند را دریافت کرد.
تعداد ۱۱ هزار تاکسی برای تعویض مخازن فرسوده خود ثبت نام کردهاند که تاکنون ۶۰۰۰ مخزن به صورت رایگان تعویض شده و بیش از ۵۰۰۰ مخزن فرسوده باقی مانده که به زودی تعویض خواهد شد.
استاندار تهران در پیامی آغاز هفته انتظامی را به سبزپوشان استوار قامت، پیام آوران عزت و اقتدار و پاسداران خستگی ناپذیر ایران اسلامی، به خصوص حافظان نظم و امنیت در شهر و استان تهران تبریک و تهنیت گفت.