نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش خبرگزاری الگونیوز به نقل از “ورزش سه”، تله آفساید مدافعان بارسلونا کابوس کیلیان امباپه، ستاره رئال مادرید، بود و او در بازی امشب 8 بار در تله آفساید قرار گرفت و این آمار برای فوقستاره فرانسوی فاجعه است، بازیکن باهوشی که با استارتهای لحظهای و انفجاری مدافعان هر تیمی را تسلیم میکند، بارها در زمانبندی و استارتهایش تحت تاثیر تله آفسایدگیری کوبارسی و مارتینز قرار گرفت!
اولین آفساید از دقیقه یک مسابقه شروع شد و تا ثانیههای پایانی ادامه داشت، دقیقه 1:43 استارت سریع امباپه به سمت دروازه بارسلونا با پرچم کمک داور همراه شد و او هنوز متوجه نشده بود چه دامی برایش پهن شده و لبخند مشغول به ادامه مسابقه شد!
کوبارسی و مارتینز در دقیقه 14 بازهم امباپه را در آفساید قرار دادند، این بار هم امباپه قصد داشت از بین این دو بازیکن عبور کند که آفساید اعلام شد.
پنج دقیقه بعد، امباپه در جناح دیگر ظاهر شد و با وجود اینکه الخاندرو بالده زمین را به خوبی پوشش داده بود، باز هم با فاصله کمی در آفساید قرار گرفت.
آفساید دقیقه 30 مهمترین آن بود، امباپه دوباره از فاصله بین اینیگو مارتینز و کوبارسی عبور کرد، اما بعد از به ثمر رساندن گل و خوشحالی جالبی که انجام داد این صحنه با بررسی سیستم نیمه خودکار آفساید، با فاصله میلیمتری آفساید اعلام شد.
تلاشهای امباپه بعد از این صحنه بازهم ادامه داشت، او تنها بازیکنی نبود که در آفساید قرار گرفت و حتی در صحنههایی از مسابقه وینیسیوس قربانی آفسایدگیری هوشمندانه مدافعان بارسلونا شد.
این بازی نشان داد که چگونه بارسلونا با استفاده از تله آفساید، امباپه و ستارههای رئال مادرید را کنترل کرده بود، استفاده از سیستم با ریسک بالا آن هم در شرایطی که دو مدافع جوان در قلب خط دفاعی حضور دارند، کار فوقالعاده فیلیک به عنوان یک نمونه تاکتیکی فراموشنشدنی در تاریخ الکلاسیکو ثبت شد.
انتهای پیام/
تیم فوتبال استقلال سومین شکست متوالی خود را تجربه کرد و در خرمآباد مغلوب خیبر شد تا اولین تجربه موسیمانه با شکست همراه باشد
اولین الکلاسیکوی رسمی فصل را بارسلونا با درخشش بینظیر مثلث هجومی خود برد و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید.
تیمهای فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال امشب به مصاف یکدیگر رفتند.
نمایش «باغ شب نمای ما» به قلم «اکبر رادی» و به کارگردانی «هادی مرزبان»، از ابتدای مهرماه به صحنه فرهنگسرای نیاوران رفته و این روزها اجراهای پایانی خود را پشت سر می گذراند.