۵۰۰۰ خودروی برقی به ناوگان پلیس اضافه می شود

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از افتتاح ایستگاه‌های خودروهای برقی با طرح نصرالله در فراجا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری الگونیوز، سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح ایستگاه‌های خودروهای برقی راهور، به اهمیت این پروژه در بهبود شرایط اجتماعی و محیط زیست اشاره کرد و گفت: این طرح که به نام “نصرالله” نامگذاری شده است، نمادی از تلاش فراجا برای گسترش فرهنگ استفاده از ناوگان برقی و افزایش امنیت در جامعه محسوب می‌شود.

وی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور به ویژه شهدای فراجا، افتتاح این مرکز را از برکات یاد شهدا دانست و تصریح کرد: پروژه برقی‌سازی ترابری و ناوگان پلیس، تأثیر قابل توجهی در امنیت، آسایش جامعه و حفاظت از محیط زیست خواهد داشت.

وی با تاکید بر خودکفایی در صنعت، ادامه داد: از تمامی هم‌وطنانی که در این مسیر گام برداشته‌اند، قدردانی می‌کنیم. این طرح نشان‌دهنده تحقق شعار “نه شرقی و نه غربی” در حوزه صنعت و خودکفایی است. در صورت موفقیت تست‌های انجام‌ شده، ۵۰۰۰ دستگاه خودروی برقی به ناوگان پلیس اضافه خواهد شد.

سردار رضایی همچنین خاطرنشان کرد: این پروژه با نام “نصرالله” ادامه خواهد داشت تا شهروندان عادی نیز از مزایای آن بهره‌مند شوند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پلیس از تمامی فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده می‌کند. گسترش این پروژه در محور ۱۳۰ کیلومتری تهران-قزوین نیز در دستور کار است و امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ به طرحی جامع و موفق دست یابیم.

انتهای پیام/