آهنگران بعد چهل سال چه تغییری کرده است؟

سی و هشتمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از برنامه «اربعین عشق» محصول 1378، سریالهای خاطره‌انگیز «دلیران تنگستان (قسمتهای 9 و 10)» محصول 1352 ایران و قسمت پایانی «مختارنامه» با عنوان «پرواز» اختصاص خواهد داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری الگونیوز؛ سی و هشتمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از برنامه «اربعین عشق» محصول 1378، سریالهای خاطره‌انگیز «دلیران تنگستان (قسمتهای 9 و 10)» محصول 1352 ایران و قسمت پایانی «مختارنامه» با عنوان «پرواز» اختصاص خواهد داشت.

این برنامه در بخش «قاب ناب»، بخشی از مداحی حاج صادق آهنگران در سالهای 1361 و 1401 را به نمایش می‌گذارد. حاج صادق آهنگران در زمان هشت سال دفاع مقدس، علاوه بر حضور در جبهه و روحیه‌ دادن به سربازان، به خواندن دعاهای بین نماز، دعای کمیل، خواندن و مداحی در مراسم سینه‌زنی می‌پرداخت و به خاطر صدای خوشی که داشت به «بلبل خوش صدای خمینی» شهرت یافت. در این بخش از برنامه، بخش‌هایی از نوحه‌خوانی او در سنین جوانی و حضورش در جبهه‌ حق علیه باطل (1361) و سال گذشته (1401) به نمایش گذاشته می‌شود.

یکی دیگر از قسمتهای بخش «قاب ناب»، اجرای بهزاد خلجی در برنامه «اربعین عشق» می‌باشد. همچنین نوحه «کربلا کربلا ما داریم می‌آییم» با نوای جاودان مداح اهل بیت مرحوم حاج علی اکبر شریعت که در سال 1363 اجرا کرده بودند، به نمایش گذاشته می‌شود.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی 30000232 و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و هشتمین قسمت آن، سه‌شنبه 14 شهریور حوالی 00:30 بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت 14 خواهد بود.

انتهای پیام/