سه شنبه / ۲۰ آذر / ۱۴۰۳
×
پرونده باز است» تلاش تازه ای از سوی فیلمساز نبود/ نحوه روایت ضعیف در آخرین اثر کیومرث پوراحمد

رحمت امینی استاد طی یادداشتی خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری الگونیوز؛  درباره فیلم «پرونده باز است» به کارگردانی کیومرث پوراحمد گفت: بیشترین مشکل فیلم نحوه روایت بود که مشخص نبود به دنبال پرداختن به چه موضوعی است، چند موضوع مختلف با هم پیش رفت و فیلم از همین جهت آسیب دید.

وی افزود: مشخص نبود در فیلم «پرونده باز است» به دنبال فهمیدن چه چیزی هستیم، نظر رسانه ها و فعالان اجتماعی در مورد قصاص یا جزئیات وقوع قتل؟وضعیت زندان و روابط زندانیان یا فعالیت کانون اصلاح و تربیت؟

امینی ادامه داد: نام شخصیت دختر فیلم یعنی نرگس من را به یاد «سام و نرگس» ایرج قادری انداخت، هر دو فیلم به موضوع عشق اشاره داشت اما در سام و نرگس کارگردان می دانست به دنبال چه چیزی است. در هر صورت «پرونده باز است» تلاش تازه ای از سوی فیلمساز نبود.

این کارگردان تئاتر با اشاره به بازی ها در این فیلم تصریح کرد: بازیگر همیشه متأثر از چند عامل همچون فیلمنامه و شخصیت پردازی

است، وقتی روایت فیلم ضعیف باشد می بینیم بازیگران خوبی مثل حسین پاکدل، نسیم ادبی و علی باقری هم بازی خوبی ارائه نمی دهند، در مجموع این فیلم نمره ۱/۵ را می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *