تخفیفات ماه رمضانی در میان برندهای ایرانی رواج ندارد + نمودار

  • کد خبر : 47899
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
تخفیفات ماه رمضانی در میان برندهای ایرانی رواج ندارد + نمودار
پژوهش‌های موسسه آلمانی TGM نشان می‌دهد که میان تخفیفات تجاری به مناسبت ماه رمضان و میل به عبادت در این ماه رابطه مستقیمی وجود دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، پژوهش‌های موسسه آلمانی TGM نشان می‌دهد که میان تخفیفات تجاری به مناسبت ماه رمضان و میل به عبادت در این ماه رابطه مستقیمی وجود دارد.

مطابق این پیمایش، در دو کشوری که بیشترین جشنواره‌های تجاری را در ماه رمضان دارند میل به عبادت نیز بیشتر است؛ یعنی امارات و مالزی.

نکته جالب دیگر اینکه، میزانی که تخفیفات رمضانه با میل به عبادت نسبت مستقیم دارد، بر میل به خرید تاثیر مستقیم نگذاشته‌است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://olgoonews.ir/?p=47899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.