پنجشنبه / ۱۵ آذر / ۱۴۰۳
×
بنا بر آخرین آمار اعلام شده مرکز تحقیقات صدا و سیما از مخاطبان پیرامون برنامه‌های دهه اول محرم سال جاری، برنامه «مرثیه‌خوانی حاج محمود کریمی» شبکه دو، رتبه دوم را در ميان برنامه هاى‌ مناسبتی دهه اول محرم كسب كرد.
«حاج محمود کریمی» انتخاب مخاطبان شبکه دو سیما
  • کد نوشته: 6898
  • مرداد ۱۱, ۱۴۰۲
  • 985 بازدید
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛  بر اساس نظرسنجی انجام شده مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما از مخاطبان در دهه اول محرم سال جاری، برنامه «مرثیه‌خوانی حاج محمود کریمی» از شبکه دو با رضایت ۹۰.۹ درصدی و میزان مخاطب ۱۰.۷ درصد، رتبه دوم برنامه‌های محرمى دهه اول سیما را کسب کرد.

    مراسم «مرثیه‌خوانی حاج محمود کریمی» در رثای سید و سالار شهیدان، محرمِ امسال از پادگان ۰۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از اذان مغرب با حضور پرشور عاشقان سید و سالار شهیدان برگزار می‌شد که شبکه دو سیما، بخش‌هایی از این مراسم را در ساعات ۲۱:۴۰ و حوالی ۰۰:۴۰ بامداد روانه آنتن می‌کرد. همچنین برش‌هایی کوتاه از مراسم در فواصل برنامه‌های شبکه پخش می‌شد.

    گفتنی است طبق این نظرسنجی، برنامه‌های «حسینیه معلی»، «حسینیه ایران»، «روضه خانگی»، «باب‌القبله»، «با کربلا»، «روایت کربلا»، «خیمه‌گاه»، «تنها مسیر (سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان)»، «با حسین حرف بزن» نیز جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های امسال سیما در ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) بودند.

    انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *