دادفر در گفت وگو با اقتصادآنلاین افزود: نکته دیگر این است که سازمان حمایت قصد دارد دوباره در فرآیند ارزش‌گذاری خودروهای وارداتی دخالت کند. در حال حاضر، حدود ۱۶۵ تا ۱۷۰ واردکننده در این حوزه فعالیت می‌کنند، مشخص نیست چرا دولت قصد دارد در تمامی مراحل حضور داشته باشد. از یک‌سو واردات را آزاد نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد مردم خودرو وارد کنند، از سوی دیگر تولیدکنندگان را تحت فشار قیمت‌گذاری قرار داده است و حالا هم می‌خواهد قیمت‌گذاری را روی وارداتی‌ها اعمال کند.

وی اضافه کرد: برخی تلاش می‌کنند که از طریق سران قوا مجدداً وارد حوزه قیمت گذاری خودروهای وارداتی شوند. درحالی‌که سازمان حمایت اعلام کرده که واردات خودرو رقابتی است و نیازی به قیمت‌گذاری ندارد، اما همچنان در تلاش است تا دوباره کنترل قیمت‌گذاری را به دست بگیرد. یعنی ما شاهد تلاش برای بازگشت امضای طلایی، تصمیم‌گیری‌های پشت درهای بسته و تعیین قیمت‌های دستوری هستیم و واقعاً مشخص نیست که این چه نوع مدیریت و سیاست‌گذاری‌ای است.